SOL plezier

De Seeds Of love zit er weer op. 
Het was de tiende editie dit jaar en mijn tweede deelname. 
Ik heb er weer veel plezier aan beleeft. Het begint al met door het jaar zaad te verzamelen en te drogen en dan begin januari het blogartikel maken.
En dan begint het spel echt.
Ik heb vandaag de laatste enveloppen klaargemaakt, 32 in totaal geloof ik. De meesten gaan naar Frankrijk maar er zit ook enkele keren Italië tussen, een paar België en een enkeling naar Nederland. 

Ik heb het dit jaar veel beter aangepakt en goed georganiseerd. Omdat ik vorig jaar zelf ook leuke kaartjes en enveloppen mocht ontvangen heb ik dit jaar zelf ook toffe kaartjes laten drukken. 









Op de voorkant 4 foto's met bloemen die van SOL zaad komen van vorig jaar en mijn blognaam.
En op de achterkant een kleine boodschap.



Straks gaan deze allemaal op de bus en het idee dat zaden uit mijn tuin naar andere tuinen gaan is echt tof.
Echt een fantastisch initiatief van Isabelle die aan heel deze zadenruil een hoop werk heeft, een dikke merci daarvoor !


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts