Bestelling Promesse de Fleurs

Gisteren deed ik een kleine bestelling bij Promesse de Fleurs
De Pelargonium is in P9 pot, ik heb deze ooit gehad maar ben hem vergeten te stekken en zo kwijtgeraakt. Is echt een PRACHTIGE Pelargonium die ik al een tijdje terug wilde.

Pelargonium 'AppleBlossom'

Verder kocht ik mini motjes van viooltjes om in de hangmanden langs het huis te planten. Beiden zijn cornuta viooltjes, die vind ik het mooist. Het is de 'Sorbet XP Raspberry' en de 'Butterfly Violet Antique'.

Ik kocht vorig jaar ook al is mini motjes bij hun (zie hier) en schrok van hoe klein ze wel waren maar ik heb ze toen opgepot in P9 potjes en in de serre gezet tot ze voldoende geworteld waren om uit te planten in de manden. Ging prima. Eigenlijk ging ik dit jaar zelf zaaien maar het is echt lastig zaad te vinden van de variëteiten die ik graag wil.
En dan in de promoties vond ik deze Iris pumila 'Cherry Garden' die ik ook in pot ga planten voor op de tafel op het terras.
De Lewisia zijn ook mini motjes en zullen nadien ook op terras in pot komen. 

Iris pumila 'Cherry Garden'

Lewisia cotyledon 'Elise' mengeling





 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts