Romantique !

Rozen...ze mogen niet ontbreken in een tuin. Vorige herfst plantte ik een 40-tal nieuwe variëteiten en ze hebben denk ik allemaal gebloemd EN allemaal correct, want dat is toch altijd spannend afwachten als je blote wortel koopt.
Ik kan niet wachten tot ze binnen enkele jaren mooi groot geworden zijn en ik veel meer boeketjes kan maken.
Bij de nieuwkomers heb ik telkens de enkele bloemen afgeknipt zodat de plant zijn energie niet geeft aan de bloemen maar aan zijn groei. Spijtig maar dat is efkes doorbijten.

Dit boeketje is gemaakt met de volgende rozen :

Blush Rambler, Paul Bocuse, Theo Clevers, Bukavu & naamloos.

Verder zit er Daucus carota 'Dara' in, Lysimachia clethroïdes, Seseli osseum, Cynoglossum amabile 'Pink Showers' en Verbena bonariensis.

De kan is van de kringwinkel.
Waar ik trouwens tegenwoordig niets meer koop. Integendeel, ik heb is een grote kuis gehouden en veel vazen en spullen weggedaan. Enkel de mooiste of degene die ik vaak gebruik heb ik bijgehouden.
Het is wel waar dat de vaas soms echt belangrijk is om een boeket net dat extra te geven maar teveel vazen is teveel.

Romantisch boeketje, niet? Het heeft bijna een volle week mooi gestaan.



















 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts