Dahlia's 2022

Wat is er toch allemaal aan de hand in deze wereld. 
Terwijl ik Dahlia's bestel en plannen maak voor de tuin ziet de wereld er niet zo ver weg van ons helemaal anders uit. 
Ik ben op facebook 'bevriend' met 5 vrouwen uit Oekraïne. 
Verder ken ik ze niet, zo gaat dat op fb. 
Maar het zijn alle 5 vrouwen die net als ik gek zijn van bloemen. 

Er is ééntje die exact mijn leeftijd heeft, net als ik twee kinderen heeft en gek is van bloemen. Momenteel is ze net als vele mensen daar bewapend en zit ze midden in oorlog. 
Terwijl ze half februari nog gelukkige happy foto's postte.

Ik stuurde een bericht maar het komt niet meer aan. 
Ik hoop dat het hun goed gaat, dat ze veilig zijn en dat ze heel snel terug kan tuinieren. 

We moeten heel goed beseffen dat we enorm dankbaar mogen zijn dat we niet in oorlog leven, we een dak boven ons hoofd hebben en alles eigenlijk goed gaat. 
Want het tij kan zomaar ineens keren.

Ik bestelde dus Dahlia's bij Peter Nyssen. Het is de eerste keer dat ik daar een bestelling plaats maar heb er al veel goeds over gehoord. Er waren wel al enkele Dahlia's niet meer beschikbaar maar ik ben dan ook vrij laat met bestellen.

Van links naar rechts en van boven naar onder : 

'Blue Bell' / 'Cantiflora' / 'darkarin'
'Edge of Joy' / 'Hartenaas' / 'Maldini'
'Merlot Magic' / 'Nicholas' / 'Princess Elisabeth'


 
'Sneezy' / 'Thomas A. Edison' / 'Franz Kafka'
'Honka Red' /'Onesta' / 'Wizzard Of Ozz'


En nog gladiolen 'Plum Tart'



Reacties

Populaire posts