Herwerkt boeket

Remember het boeketje waarmee ik een wedstrijd won in Libelle Nest? 
Wel als prijs kreeg ik een boeket toegestuurd.


Met name dit hieronder!
De attentie is leuk natuurlijk, het kwam per koerier toe in een grote doos en in een vaas.
Maar ik kan er niet aan doen....ik heb al een hekel aan onnatuurlijke bloemen en dan zwijg ik  nog over Gerbera's, die vind ik afschuwelijk. 



Ik besloot om het boeket uit elkaar te halen en wat te herwerken met bloemen uit de tuin.
Het blad liet ik er uit want vind ik echt niet mooi. 


Dit was het resultaat.
Ik stak er Baptisia blad bij, uitgebloeide Clematis, takjes Enkianthus, Phlox, 
uitgebloeide Dille, Asters, Daucus carota 'Dara', Leycesteria formosa, Dahlia merckii en een gele Dahlia waar ik de naam van kwijt ben.
De mix van natuurlijke bloemen en takjes met de bloemen uit de winkel bevalt mij beter dan het oorspronkelijke boeket.
















En dan de Gerbera's. Ik vind ze afschuwelijk maar zo zonde om iets weg te gooien. Ik probeerde er dus ook een ander boeketje mee te maken.
Maar euh, ik vind ze nog altijd lelijk.......sorryyyyyy.






Reacties

Populaire posts