Nieuwe aanplantingen herfst 2021 !

Onlangs kocht ik de Geranium phaeum 'Lilly Lovell' (rechtsboven op de foto) en Geranium pratense ' Summer Skies' (rechtsonder). 

De foto's zijn van het internet.

De collage hieronder geeft weer wat ik bij elkaar geplant heb op de hoek aan het kippenren.

Tegenwoordig maak ik al is een collage gewoon om een beter beeld te krijgen van de combinaties die ik maak.

De rozelaar is 'Cinderella' en staat er al sinds vorige herfst, de Pennisetum villosum links van de rozelaar zaaide ik zelf begin dit jaar. 

De Geraniums plantte ik rechts van de rozelaar, helemaal op de hoek. 

Ervoor plantte ik tulpenbollen (de hele donkere zijn 'Ronaldo' en de roze 'Purple Prince', met enkele roze Myosotis errond die ik ook zelf zaaide.

En dan meer tegen het hek plantte ik enkele Allium rosenbachianum bollen.



Denk dat dit wel een mooie combinatie is, benieuwd om het te zien volgend jaar.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts