Zinken teil

 Tadaaaa ! 

Ben content met het resultaat. We hebben verschillende van die zinken teilen die zomaar wat rondslingerden in de tuin. Eéntje ervan heb ik gevuld met tuinaarde en vol tulpen geplant met errond Myosotis. De tulpen zijn dezelfde drie variëteiten die in mijn hangmanden zitten.

Kan niet wachten om ze in bloei te zien. Deze teil zal op het terras blijven staan vanaf nu en ik ga telkens de inhoud veranderen.


De foto hieronder is de enige die genomen is met de gsm en dat verschil is duidelijk te zien.(schaamtelijk!!!!)



Magnolia x loebneri 'Mag's Pirouette' vervolg.... Nog niet helemaal open.





Nog wat sfeerbeelden uit de tuin.

Primula


Een hyacint die duidelijk haar eigen zin doet.
Hyacint 'Louvre'


Anemone blanda


Hyacinth 'Woodstock'


Hyacinth 'Delfts Blauw'


Hyacint 'Woodstock'



Ik kom elke dag andere Muscari tegen, ik geloof dat ik een mix geplant heb in de herfst, ik weet het niet meer.



Lichtblauwe Muscari



Tulp praestans


Myosotis
Deze komt gewoon wild voor in de tuin maar er bestaat een lichtroze variant waarvan ik enkele dagen geleden zaad bestelde.


Primula


Eén van de vele variëteiten Narcissen in de tuin, helaas ben ik de naam vergeten.



Fritillaria persica 'Ivory Bells' die de kop opsteekt. 


Reacties

Populaire posts