Tuinboeket

Ik maak heel veel boeketten en bloemstukken met bloemen uit de tuin. Ik heb echt een hekel aan boeketjes van bij de bloemist, of nog erger, de supermarkt. Bloemen vol chemische producten en te perfect.

Die boeketten zijn zo fake.


Het rondwandelen in de tuin, de mooiste bloemen bij elkaar zoeken en creatief kunnen zijn ontspant me heel erg. Een boeket uit de tuin is veel natuurlijker en het gevoel van zelf iets moois te creëren is gewoon super.

Zalig als er op je tafel een mooi zelfgemaakt boeketje staat, dat zorgt meteen voor extra gezelligheid en sfeer.


In het seizoen zijn er vaak zoveel bloemen dat het mij overkomt dat ik op een dag meerdere boeketjes maak.

Ik deel jullie graag vandaag een creatie dat ik vorig jaar maakte met enkele boompioenen welke een vaste waarde zijn in onze tuin.

Naast de drie verschillende boompioenen zitten er ook Seringen in, Aquilegia, de tulp 'Queen of night',

Cirsium rivulare 'Atropurpureum' en de schermbloemetjes zijn Anthriscus sylvestris.









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts