Tuin eind maart.

Ik ben echt helemaal weg van dit tulpje. De kleur is echt prachtig en zeker als de zon erop schijnt. 
Tulp humilis pulchella 'Violacea Black Base'







Langs dit trapje plantte ik in de herfst een mix van Chionodoxa (wit, roze en blauw). Tot nog toe zie ik enkel blauwe tevoorschijn komen. 






De tulpen die ik in het najaar plantte komen toch hier en daar uit. Het is dan toch niet helemaal een ramp want er zijn veel bollen opgegeten door knaagdieren.





Met het prachtige weer deze week is het 's ochtends een prachtig zicht tussen de boompioenen. 
Zalig mooie kleuren.


Er staan ook heel veel bloemknoppen in. 

 
Ook bij de rozelaars zijn er mooie kleuren te zien.
Het merendeel van de rozelaars die ik nieuw aanplantte in de herfst zijn goed vertrokken.

 

 Lathyrus vernus 'Rosea' klaar om te bloemen. 



Muscari, Narcissen,...Alles popt ineens open met dit mooie weer. Zalig.







Dit hoekje plantte ik ook aan in de herfst (zie hier). Ben supercontent te zien dat alles goed vertrokken is. 




En de roze Myosotis die ik zelf zaaide.


Reacties

Populaire posts